4girls-4lives

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2014

Dagen

Av therese,linnèa,ingela,lovisa lele - 19 oktober 2014 20:27

Idag har jag vart i stallet typ hela dagen. Åkte till stallet till klockan elva i morse först så hjälpte jag och några andra till på första nybörjarlektionen. Jag hjälpte till med min sköthäst Wilda. Efter första lektionen så gav jag och Madde Hingsten Macro vatten och sedan hjälpte vi till på andra lektionen. Efter lektionerna så gav vi hästarna mat, släppte ner dem i hagen och gick in och åt lunch. (Då var klockan 14.00) Efter lunchen tog jag upp min andra sköthäst Taya och pysslade med henne och ledde henne på banan. Sedan hjälpte jag Therese att hänga på Luna. Efter det så hämtade jag Stormis och red honom på banan. Stormis är väldigt seg så kommer ha ont i benen imorgon. När jag hade ridit Stormis så åkte jag och Therese hem och då var klockan typ 18.00. 

//Ingela

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Sorry att vi inte har updaterat på hela 2015!!!   Men kan väl skriva att senast vi sågs så var vi hos mormor och morfar. Ja vi gjorde väl igentligen inte jätte mycket men men. Vi  ska försöka uppdatera mer !! // Therese  ...

    Kan vi slå vårat rekord? Kommentera hur vi kan få fler följare :-) // Ingela ...

Sorry för att vi inte bloggat på väldigt länge men har haft ganska mycket att göra. I Fredags var jag och Therese och några andra på Friends arena och tittade på Stockholm horseshow.    Det var en grymt rolig och häftig upplevelse. En annan sak s...

dop

Hej alla! Nu är vi på dop för våran kusin:)


Nu har vi varit ute i skogen och plockat svamp! // Ingela och Therese    ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards