4girls-4lives

Alla inlägg under oktober 2014

Nu har vi varit ute i skogen och plockat svamp! // Ingela och Therese 

 

Av therese,linnèa,ingela,lovisa lele - 28 oktober 2014 12:04

Hej   Just nu gör jag inte så mycket men ska snart packa så vi kan åker till Lovisa och Linnea. Om ni har några ideer på vad vi kan göra ikväll eller imorgon kommentera gärna    Här är en till bild sen vi tog höstbilder .  // Therese            

Av therese,linnèa,ingela,lovisa lele - 28 oktober 2014 11:44

Heej! 

Ikväll åker jag och tess till lovisa och linnea :-) Och vi kommer vara där tills imorgon.

Vi kommer fota och filma lite så om ni har något speciellt önskemål skriv det som kommentar. 

Ska äta lunch nu så bye. 

//Ingela

Av therese,linnèa,ingela,lovisa lele - 27 oktober 2014 16:36

Hellu, just nu sitter jag i soffan och kollar på tv, haha intressant :p Men idag har jag vart på soptippen först med mamma, Lovisa och William, sen åkte vi o fikade o handlade. Vi köpte bland annat en pumpa haha, som vi gjorde ett sånt där ansikte på o den vart fett cool haha :D Men de var rätt så äckligt att ta ut de där som är i pumpan o de luktade inte så gott heller haha, men den vart bra!
/Linnéa

Av therese,linnèa,ingela,lovisa lele - 27 oktober 2014 14:15

Hej nu har höstlovet börjat ialle fall för mig och alla andra som bloggar på denna blogg    Har inte gjort så mycket än men det är ju bara fördta dagen på lovet . Får se vad som händer senare i veckan // Therese   

Av therese,linnèa,ingela,lovisa lele - 25 oktober 2014 23:00

Hejsan! Sitter och kolla Youtube. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men iaf på onsdag ska vi filma lite saker så om någon har nån idé kan ni ju kommentera! //lovisa

Av therese,linnèa,ingela,lovisa lele - 24 oktober 2014 14:38

Heeej! 

Slutade klockan 12 idag precis som alla fredagar men måste vänta på bussen till klockan 13.00 Så nu har jag kommit hem och det är höstlov !!:-)   Vi ska vara nästa vecka tisdag och onsdag så om ni vill att vi lägger ut något speciellt komentera. :-) //Ingela

Heej! Sprid gärna bloggen för om 12 till kollar får vi besöks rekord på hela månaden! Av dom två åren vi har bloggat här. Det måste vara12 OLIKA personer annars räknas det inte som unika besökare:)
Byeee

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards